Strony

piątek, 11 kwietnia 2014

Tildowe zajączki w nowej wersji

Już dziś życzę wszystkim radosnych świąt wielkanocnych.
W mojej pracowni co prawda realizują się jeszcze ostatnie zamówienia, ale już w poniedziałek maszyna zostanie schowana do szafy - mały odwyk mi się przyda, aby po Świętach z nową dawką energii zabrać się do pracy.

W tym roku udało mi się w końcu obdarować najbliższych wielkanocnymi drobiazgami. Dostały im się takie oto zajączki. 

Pierwszy raz je szyłam w takiej doniczkowo-koszyczkowej formie.
Mówcie co chcecie ;) ja uważam nieskromnie, że są cudne  :P
 


W tym roku powstało kilka, ale w przyszłym na pewno uszyję większa gromadkę :)



Cudownych, spokojnych, słonecznych świąt Wam życzę

Agata

 

18 komentarzy:

  1. Przepiękne! I niesamowicie oryginalnie "zaserwowane" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Какие веселые зайки! очень здорово!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie się prezentują - super kolory i forma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wielkanocne tildziaki!!!!! extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są piękne, jak to fajnie dostać coś tak ślicznego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skromnośc tu nie jest na miejscu-są przecudne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł:) A zajączki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń