Strony

wtorek, 29 kwietnia 2014

Osobisty Anioł Stróż czyli pamiątka Pierwszej Komunii


Chyba z nadzieją, że przy ich szyciu trochę łask na mnie spłynie :) wzięłam się ostatnio do pracy nad tymi oto aniołkami.
Taka alternatywa dla bukietu kwiatów czy kolejnej bombonierki.
Mam nadzieję, że wywołają uśmiech na buziach dzieci w tym wyjątkowym dla nich dniu.

Ps. Mam nadzieję,ze choć trochę takie pierwszokomunijne aniołki przypominają :)

Do kupienia na Dawanda i Artillo








  A pod sukienką spodenki :)



12 komentarzy:

  1. ładniutkie :) no i pamiątka na całe życie :)
    zapraszam do siebie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalne są!
    ja się przypominam z Misiem AK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, pamiętam :) Zaraz po weekendzie jadę rozejrzeć się za tkanina, która by się nadawała na ubranko i na pewno już niebawem napiszę do Ciebie, aby ustalić szczegóły - muszę tylko porozmyślać nad tym projektem:)

      Usuń
  3. ale piekne!!
    ps.spodenki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. anielice super, takie skromne (takie jak być powinny), a majtasy obłędne z guziczkiem:-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, a portki ma genialne:).

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele lepsze niż kwiaty czy czekoladki! Jestem jak najbardziej za zastępowaniem bukietu takimi właśnie "drobiazgami" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elles sont superbes ces petites demoiselles et si bien coiffées ! Bien amicalement ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne alternatywy upominkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodkie te anielice! Piękna pamiątka będzie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te anielice, takie delikatne i idealne na tą okazję,
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, gdzie dziś również Anioł Stróż z podopieczną, iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń