Strony

środa, 20 listopada 2013

Rudolf na biegunach

W przyszłtym roku ozdoby bożonarodzeniowe zacznę szyć chyba zaraz po wielkanocnych zającach. 
Znów z niczym nie zdążę :) Jeszcze kilka zamówień do zrealizowania, czasu coraz mniej i znów zaczynam wątpić czy zdażę uszyć coś dla siebie i moich najbliższych.
A przede mną jeszcze dwa świąteczne kiermasze a na tą chwilę nie mam nic ;/
Znów będę zarywać noce- jak dobrze, że ja tak kochm to co robię.

Dziś przedstawiam kolejną odsłonę tildowych reniferków, tym razem na biegunach :)
 



29 komentarzy:

  1. Świetny! Dawno nie widziałam renifera na biegunach, o czekaj, prawda! Nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie dodam wszystko zostało juz powiedziane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny :) i aż mnie korci żeby wyciągnąć Tildowe książki z szafy i poszyć coś....tyle pomysłów a tak mało czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Je nádherný!!! Wonderful and charming :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo szewc bez butów chodzi...hihihi...ja też co roku spóźniam się choćby z kartkami mojej roboty dla rodziny :) Cudny ten rudolf,jaką ma profesjonalną uzdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sliczny, widziałam wiele podobnych, ale ten (i te bieguny!!) wygląda po prostu super!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi, renifer na biegunach ! Jesteś wielka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny jest.
    Chyba zachoruję na kolekcję Twoich szytych cudeniek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak. Co do braku czasu, to ja też ciągle czuję ,że mogłam zacząć szycie świątecznych dekoracji wcześniej.Ach ten czas.....uciekający...

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny Rudolf, ja tez teraz szyję tylko mój bedzie brązowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj,
    Marzy mi się taki reniferek :-) świetny.
    Ja też zawsze jestem przed Świętami w lesie i jestem jak ten szewc, co bez butów chodzi, ale chyba wszystkie rękodzielniczki tak mają - wszystko robią dla wszystkich, a dla siebie nie wystarcza już czasu.
    Bardzo dziękuję za rady odnośnie przyszarzałych zdjęć.
    Pozdrawiam i życzę jak najmniej zarwanych nocy.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Renifer jest słodki!!!Cudo:)

    Ciepło i serdecznie pozdrawiam.Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa -Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  13. So lovely!
    Greetings from Finland!
    Ulla's Quilt World
    Hugs, Ulla

    OdpowiedzUsuń
  14. rudolf jest kapitalny!
    zapraszam tez do siebie: www.stopmymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż innego mogę powiedzieć poza wielkim WOW. Nie przepadam za tildami, ale w Twoim wykonaniu nie da się ich nie polubić.

    OdpowiedzUsuń