Strony

czwartek, 14 listopada 2013

Świąteczne Panie Skrzatki

Wielka Premiera !
Po raz pierwszy u mnie Panie Skrzatki.
Nigdy wcześniej ich nie szyłam, a szalenie mi się podobają więc niebawem pewno przedstawię kolejne.


Przy okazji małe ogłoszenie. Z wielką przykrością ogłaszam wszem i wobec ;) że mój kalendarz zamówień na ten rok został uroczyście zamknięty. Zamówień wiele a rączki tylko dwie (krasnoludki szyjące gdy krawiec czy inny szewc śpi tylko w bajkach jak się okazuje występują :P
Jeśli uda mi się uszyć coś oprócz tego co zamówione na pewno na blogu poinformuję.

Tymczasem przedstawiam  skrzaty i uciekam Was poodwiedzać :*



22 komentarze:

  1. Extra są:) Tez mi się szalenie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To my na pod wykonawców się zgłaszamy:)
    A może dasz zaprosić się na nasz konkurs DIY http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/11/konkurs-diy-ty-co-zrobisz-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są! Oj, przygarnęłabym z ochotą jedną taką skrzacikową :D Może w przyszłym roku...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne, sa poprostu piekne!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Są niesamowite:) Nigdy nie przepadałam za lalkami tego typu ale te są wyjątkowe, chyba zmienię o nich zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, chyba tez sprawie sobie takiego skrzata na swieta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mają fajne sukienunie! Muszę Ci przyznać, że precyzyjna robota, nie ma co! No i gratuluję zamkniętego kalendarza, to dobra wiadomość, mimo wszystko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Blue-Anna Dziękuję Ci bardzo :)

    Addicted to Crafts Nie mówcie dwa razy :) Propozycja kusząca, przemyślę ją :)

    Chranna Bardzo się ciesze, że aż tak Ci sie podobają. Kilka sztuk chciałabym jeszcze przed Świętami uszyć, zobaczymy jak pójdzie :)

    Atena Bardzo, bardzo Ci dziekuję :*

    Pani Lalka Dziękuję

    manita manitowisko Bardzo dziękuję

    Czaki No to bardzo się cieszę jesli mogłam je dla Ciebie odczarować :) Pozdrawiam cieplutko

    Magda Wielkie dzieki :)

    Anita szyje Anitko dziękuję. Jesli moje sa cudne, to w Twoim wykonaniu będą prze, prze, przefantastyczne :)

    Karina Karinko bardzo Ci dziękuje. Nad kieckami faktycznie troszkę sie napracowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jak wszystko co tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Aż czuję święta w powietrzu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne skrzaty !! Sama też zastanawiam się nad ich uszyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne! Moje krasnoludki też mają wszystko w nosie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! Pewnie mój synek takiej Pani Skrzatki nie wypuściłby z rączek. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka szkoda, że nie trafiłam tu wcześniej! Chętnie przygarnęłabym te skrzaty, są arcypiękne!

    OdpowiedzUsuń