Strony

środa, 19 lutego 2014

Anielskie przemyślenia

Z Aniołami nie jest łatwo.
 Człowiek szyje, szyje i już myśli,że skończył, a tu anioł daje mu do zrozumienia, że nie. 
A to fryzura nie taka, a to ogrodniczki nie pasują do bluzki, a na koniec jeszcze skrzydełka w złym odcieniu różu, bo fajnie by było jakby do policzków pasowały ;)
Z aniołem człowiek nie wygra.
 Więc siedzi ten człowiek nad nim. Szyje, pruje, dobiera kolory przez wiele, wiele godzin, aż w końcu jest - w pełni usatysfakcjonowany.
Anioł i jego Twórca czy tam twórczyni :)

I jak tu potem po tylu dniach wspólnie spędzonych na podejmowaniu tak ważnych decyzji się rozstać...







A teraz lecę troszkę was poczytać bo ostatnio jakoś na blogowanie czasu brak. Musze nadrobić zaległości :)
ps. Przy okazji chciałam podziękować za 950 osób, które zaglądają na facebook'ową stronę Magicznego Atelier. Jest Was tam już 950 !!! Może znajdzie się jeszcze 50-ciu . Zrobimy wtedy jakąś rozdawajkę :)
Buziaki
Agata

20 komentarzy:

  1. Ale przyznasz że to jest fajne :) Zakładasz sobie że będzie miał taką bluzkę, spodnie i fryzurę ....a w rzeczywistości podczas tworzenia ciągle coś zmieniasz i ulepszasz :) I efekt końcowy...powalający. Lubię to uczucie, aniołek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka kreatywna praca, to chyba najlepsza część tej, ciężkiej jednak roboty. Ładnie napisane:) a anioł przedni w tych portkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama chciałabym mieć takie ogrodniczki, piękny anioł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje Aniołki! Są takie...pełne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny anioł, to jak widać wspólne tworzenie z aniołem i wspólna satysfakcja z efektu :) I jeszcze radość dla naszych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma cudowne policzki...efekt warty tych męczarni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny anioł! Bardzo mi się podoba, jak dobrałaś kolory i dodatki. Koronka idealnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten aniołek jak i reszta Twoich prac. Uwielbiam tu zaglądać chociaż rzadko komentuję =) Pięknie =) Przy okazji zapraszam serdecznie na urodzinowe Candy do mnie =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na rozdawajkę czekam:) a napisać jeszcze muszę , że widać te detale dopieszczone:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio mnie mało na blogu.Rozumiem o czym mówisz,pisząc o wyniku końcowym,ja to lubię.Też obecnie pracuje w czerwieni ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, zgadzam się w zupełności. I nawet nie tylko z aniołami tak jest ;) I jak się potem rozstać? Cudowne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anielica ma genialne gaciochy :)
    (wysłałam do Ciebie maila :) )

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! Fantastycznie prezentuje się w tych spodniach :) detale są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale to widać, że dopracowane, wszystko tu pasuje i składa się na przepiękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę ładna...a zwłaszcza spodnie...Zapraszam też do mnie na mały rekonesans...klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosia
    Małgosiu to jest bardzo fajne, ale po fakcie :) Bo w trakcie pracy czasem mnie to strasznie denerwuje :P
    Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam

    Marta Domwkratke
    Dziękuję bardzo :)

    Diana Rz.
    Oj ja też, ale większych szyć nie potrafię :)

    Felis Immanis
    Dziękuję :)

    Ewelina J-K
    Dziękuję za miłe słowa

    Barbara
    Dziękuję

    magnolienrinde
    Starałam sie jak mogłam :)

    Baś
    bardzo dzękuję

    MOJE PASJE
    Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny, nawet te bez komentarzy :)

    Quku.pl ( Pudercraft)
    Jeszce chwilkę :) Już niewiele zostało :)

    patchworkowa poszeweczka
    Bardzo Ci dziękuję :)

    Iventi
    Oj ja też lubię, tylko czasem od pierwszej wersji do efektu końcowego upływa wiele dni :)

    AnioleQ7
    Dziękuję :*

    dom za końcem świata
    Ciężko jest za każdym razem :) Pozdrawiam

    Wiankowa
    Dzięki :)

    Mama Tymka
    Dziękuję Ci bardzo :)

    Małgosia
    Małgosiu wielkie dzięki

    Margolcia
    Byłam, podziwiałam :) dziekuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń